Cuz Pixiv is Awesome – Accelerator x Last Order


Oh how I love Accelerator.  Oh how I love his lil loli morality pet Last Order.  And DAMN do I like them together, romantic or not I don’t give a shit.

This is just an excuse to post up pictures of those two really.  Cuz they’re so damn cute.  There’s just summin really adorable when you place this moe lil girl with an ex big bad murderer who’s trying his best to do good.  Totally helps that Accelerator is a bishie lol.  And nao, IMAGE SPAM:

LOLOLOLOLOLOL

HAHAHAH TOUMA X GIRL ACCEL DO WANT XD

wot a pimp ;D

damn accel. makes for a pretty girl

lol ahoge

mmmm Misaka WORST

*grins like a fool*

10 Responses to “Cuz Pixiv is Awesome – Accelerator x Last Order”

  1. okay, that was too damaging for me!!!
    WOW, I LOVE ACCELERATOR! HE IS DEFINITELY WAY TOO AWESOME!
    can’t wait for new season of index!

    since when are you a fan of it? thought you didn’t like it.

    • domshiki Says:

      YES ACCELERATOR IS FUCKING AWESOME I LOVE HIM.
      personally, im not that into index, like it’s an alrite series pretty cool but u kno im just in it for mah accelerator. and kuroko x biribiri XD

  2. Oh my… The last pack of pictures is absolutely awesome!
    The artist really made a brilliant work. I stand in awe.
    The Last Order is an angel. The artist was led by the hand of God.

  3. akani Says:

    Finally, I’ve met another rabid Accel fan!!

    However, in that one picture, that is not Misaka WORST. That picture was made way before WORST was introduced.

    There’s gonna be some really cute Accel and Last Order moments coming up in the second season, so stay tuned! :P

    • >There’s gonna be some really cute Accel and Last Order moments
      >coming up in the second season, so stay tuned!

      Can’t wait… The first three series were just boring: we’ve already seen moves like “Fast legs do not afraid of fights” (Touma), “I’m charging my la^w fire magic…. wait… well, I’m not in the mood” (Stiyl), and of course, Sister “Oversize me” Orsola -_-.

      I hope the Accelerator arc will be the next one…

  4. domshiki Says:

    “There’s gonna be some really cute Accel and Last Order moments coming up in the second season, so stay tuned!” w<

  5. ><

  6. nana Says:

    I have a question: where Ican find this anime, I really want to watch it!?

  7. BOOKMARK!!!! WHATEVER HAPPEN I WILL BOOK MARKKK THIS SITE !!!!!!

Leave a Reply: *Reminder that all comments are moderated and that comments asking for download links will be deleted*

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: